Saturday, May 1, 2010

rahsia

entah kenapa tiba-tiba gua rasa nak private terus je blog ni.
atau tutup terus.







entah kenapa.

21 comments:

sebelas said...

apa hal lak ko nie joe...tak de hiburan malam minggu ler aku kalo ko tutup tempat nie :)




http://nomborsebelas.blogspot.com/

ashraf sahdan said...

heleh. mengada.

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

aleh .. baru sentap sikit dah merajuk nak tutup blog..

melampau...

Mimie.Candy Cane said...

lu kenapa? buang tebiat? try la private blog lu kalo nk wa geletek rusuk lu smpai pengsan..

pakcik said...

tutup je...baru nampak hero...

penarek becha said...

hm.. gua penah tutup blog.. sampai skang. skang pun mnumpang je.

memang suxxxxx gila bila dah tutup..

GeNgKaPaK said...

brutal pun merajuk ke?

macha_sezs said...

gua auto sokong encik ashraf sahdan.

sekian laporan terkini gua.

shakinah said...

lu nak rasa siku jurus ke 8 gua?

h a n i e said...

tutup pakai kain yg bkn pesen transparent ye..

eJAI said...

ala..kalau tak suka wa bace blog ni pun jgnla sampai nak private2...

fecca said...

jgnlah delete!!


huuhuhuhu~



hye jo!


=)

jo said...

fecca:
hai..selama ni sekodeng je la ye...? baru hari ni nak munculkan diri.

tasekM said...

jo, jgn biarkan hidup anda diselubungi misteriiiiiii....




.

jo said...

gua bukan apa kawan-kawan. bukan misteri apa kak tasek (kucing aku baru tukar nama misteri daripada nama doraemon). bukan merajuk. tapi entahlah ye...hai~haih..

puterapescado said...

lowh...what happen...
rilex dulu bro...

Hidemichi said...

pasal lu geram nak pasang ayat jiwang2 kan...???hekhekhek

fecca said...

jo.. ak baru je jadi follower ko..

ak memang rajin skodeng blog neh...

ak trgoda dgn jam tengkorang tuh...

.

.

.

.

.

.

smpai harineh ak xtahu... mana jarum minit... mana jarum saat...


WAKAKAKAKKAKAKAKKAKA!

~*(^__^)*~


p/s: bile nk hapdet neh?

jo said...

sebelas:
malam minggu g keluar rumah la weh. tak bujang langsung.

mael:
apa mengada??

azman:
mana ada sentap. gua keliru. celaru.

mimie:
wooo...jangan...jangan...gua sensetip wo geletek2 ni..

uncle:
gua heroin dalam ini cerita.

jo said...

penarek becha:
tutup sekejap pun dah rasa gigel.

gengkapak:
hati tisu. muka je ganas.

macha:
eleh. mengada main tirutiru.

shax:
pergh..dengan siapa menuntut weh?

hanie:
hahahaha....

jo said...

ejai:
bukan tak suka la...suka gila...

kak tasek:
takpe. aku dah dapatkan nasihat dari yang pakar kak.

puterapescado:
ni yang buat gua rasa nak terajang dinding sekolah ni. bila masa gua jadi bro??

fecca:
terima kasih banyakbanyakbanyak...

hidemichi:
aih?? mana lu tau ni??