Monday, May 17, 2010

017-3588527

sedang gua sedap-sedap mimpi menunggang anjing laut sambil makan nasik lemak, gua dikejutkan dengan korus lagu kopitiam dari hempon gua. tersedak air liur gua dibuatnya. bila tengok jam, rupanya sudah pukul 6:04 pagi. menyirap jugak darah gua sebab alarm gua sudah di'setting' pada pukul 6:10 pagi. jadi gua dah rugi masa tidur sebanyak 6 minit untuk melayan satu f**king panggilan telefon.

"helo.." gua. "sape ni?" gua sambung lagi. suara memang sengaja gua kasi garang.

"helo. ni ******* ke?"

"sape ni?" gua memang tak dengar lelaki tu nak cakap dengan siapa.

"nak berkenalan boleh?"suara di hujung talian

"ni pukul 6 pagi woi."gua balas. terus letak hempon.

tak sampai semenet, nombor kat atas tu telefon semula.

"ni sape ni. nak apa?" gua punya angry memang dah tak boleh kawal.

"nak awaklah...nak jil.." what de f?


tetttttt...gua terus matikan line. dan terus hantar satu sistem pesanan ringkas mencarut pada nombor itu.

"stupid asshole."

terus takde gangguan dah.

lahanat. doa bangun tidur pun gua tak baca lagi tau. sesungguhnya gua amat benci bila hari gua dimulakan dengan perkataan tak senonoh. urgggghhhhhhhh...



notakakiberbulu: memang gua sengaja letak nombor telefon tu untuk semua pembaca. ada masa, kirim salam maut pada empunya. gua memang geram gila.

16 comments:

fecca said...

1st!!

pergghhhh jo...

no. phone ko xda ke?

ekkekekekeke!

ak tringin nk tunggang kuda kepang...

=)

mcjust.lol said...

pergghhh gila sex punya olang!
pagi2 dah kacau orang.

Anonymous said...

hahah terbaek la jo!
-shax mls login-

sebelas said...
This comment has been removed by the author.
sebelas said...

---sorry gua nerbes bile lu tengah marah..so typo eror kat atas..jadi gua padam komen gua kat atas.---


mamat tu nak ajak lu suruh bangun subuh kot..tapi dia nerbes biler dengar suara garang lu..kesian mamat tu!


ps:/yang penting bukan gua ok..pasal time tue gua lak tengah mimpi candle light dinner dengan rafida ibrahim.

h a n i e said...

wakakakakaka!! buleh tahan lu punya angry. mmg padan kena carut pn..bwk2 le g mesjid ke..ape ke..kan...ni pagi2 katak buat perangai tak senonoh gitu..

lu kire ok weh rugi 6 minit..wa pernah rugi 3 jam.cilabi sungguh!

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

dia nak jilid buku ke?

tasekM said...

org laki waktu2 tu mmg tgh kritikal. hahaha...



.

sharip said...

ahhaaahha..
die baru lps mimpi kot..
haha~~

alhena said...

sib baik dia kol ko kul 6 pagi.aku penah kene org gila call kul 3 pagi.. terus aku sumpah dia mati pucuk 7 keturunan.huh! :D

jo said...

fecca:
kuda kepang buat apa? berani tunggang kuda laut la..haha...


mcjust.lol:
itulah..nasib baik gua tak layan. kalu tak tentu ponteng kerja lagi. huh!


shax:
tolong gua kirim salam maut shax.


sebelas:
wah..gugup rupanya lu ni..
agakagaklah wei. kut ya pun..nak berkenalan, buat cara elokelok. ikut adat. walaupun gua angelina jolie, tapi gua masih melayu tau..

jo said...

hanie:
3 jam? tak dapat jack..memang kena bambu terus dengan gua. perangai kuat mencarut ni kadang ada baiknya. tapi..kadang tak elok juga...


azman:
buku porno tu gua baca masa darjah 6 je tau. itu pun cuma sebuah. biasala. perasaan ingin tahu. dah besarbesar ni memang gua tak layan langsung.

ni cerita pasal buku apa ni weh?


kak tasek:
perghh..yeke kak? patut la telefon aku. ada orang bagitahu la tu suara aku seksi kak...


sharip:
ko kalo baru lepas mimpi, memang terus talipon orang eh?


alhena:
peh..yang ni memang kejam....

Liliyuli said...

englina joli la katakan...

fecca said...

ehhh ehhhh... jo~~
enjelina jolie kawan ak gaks...

http://somewhereonly-we.blogspot.com/


ekekekkekekkee!

=)

aloy_paradoks said...

gua try miscall sekarang..

jo said...

liliyuli:
kan...?? hot...kan??? haha...


fecca:
haha...dah-dah...boleh tahan juga dia punya bersepah..


aloy:
terima kasih atas kerjasama anda.