Monday, April 19, 2010

gua dan jalanraya

Adakah anda mempunyai lesen memandu?
ada. gua juga ada lesen melempang atau memukul orang.

Bilakah anda mengambil lesen memandu?
bila dah rasa macam loser sebab takde lesen kereta.

Berapa lamakah pengalaman memandu anda?
tak lama manalah, tapi macam-macam skill gua dah reti buat. brek pakai kaki je gua belum belajar.

Pengalaman pahit ketika memandu?
nak langgar kereta orang. tapi belum langgar lagi la. terus rasa nak terkena semput. kalau ada telur, tentu dah separuh masak. lepas tu terus main lagu isabella.

Pengalaman manis?
menaiki kereta bersama yang tersayang. kah.kah.kah.kah.kah.kah. macam haram.

3 tabiat ketika memandu?
i. mencarut
ii. menyanyi
iii. berangan

3 pantang time memandu?
i. kena cucuk belakang
ii. orang bagi arahan apa patut buat
iii. pantang nampak pakwe hensem kereta sebelah atau luar kereta


tag pada pemegang lesen kereta:
1. pemandu lori hantu
2. siti nurhaliza ada lesen kereta tak ek?
3. tukang tarik kereta

notakakiberbulu: lama gila tak bergiat dalam industri mengetag ni ye...

14 comments:

Liliyuli said...

telur jadi separuh masak? apakah? aku dah pikir ke arah tutttt..hahaha..ko ni jo..

Anonymous said...

woii woii...

aku teda lesen keter lagik nehh...

hahahahahahha

umi cun said...

anonymous = umi cun...wahahahah

ashraf sahdan said...

fak gila. kenapa separuh masak? kalau ada telur, senak lah.

sharamli said...

laju je bab2 menjawab tag..ha3

alhena said...

err.. tumpang tanya. amik kat mana lesen melempang tu? nk amik jugak!! :D

GeNgKaPaK said...

nnt gua rekmen kt jpj..haha

ace farhan said...

kenapa telur?
ada amek lesen telur kat jpj ke?
keh3.

jo said...

liliyuli:
ke arah mana satu? selatan ke barat daya?


umie:
hahahaha...tak cool la kalau macam tu. woi cepat la turun jb. lempang kang. aku rindu bangat sama kamu..


mael:
kalau ada telur, menetaslah. kenapa senak? gua tak paham...?


sharamli:
cepat. mesra dan betul.
hehehe..


alhena:
ada. aku keluarkan sendiri lesen tu..kau nak?


gengkapak:
terima kasih. tapi aku tak mahu jadi tenaga pengajar. rekemen jadi bos jpj lah ok?


ace farhan:
hoh...tak paham cerita la tu..

dewajiwa said...

brek pakai lutut lah kalau terer.

jo said...

dewajiwa:
lutut tu nak keluar ikut tingkap ke bukak pintu ye agak agaknya?

racYnc said...

lu ada lesen rupanya....

racYnc said...

lu ada lesen rupanya....

jo said...

racync:
nak lesen apa semua ada..