Sunday, October 4, 2009

we're just not meant to be

as you are too far from me
and I am close to him
but he is always next to her
we're just not meant to be...

this square of love
let the question up above
remain unsolved
cause, we're just not meant to be...

malam tadi gua mimpi
ada awan, ada pelangi
apa makna mimpi ini?
dan kaitannya dengan realiti?


on the way to office
highway pasir gudang


notakakiberbulu: kan gua dah kata, gua kuat berangan...

19 comments:

♣haNie♣ said...

siap ada pelangi lagi tu..
jo in the wonderland ke?
hahaha

terra said...

mengapa mesti segiempat ?
bukan bulat ?
kikikiii...

p/s jemput berlari berkejaran di blog aku :P

jo said...

hanie:
bila nak ajar aku tanam pokok dekat tepi nama?bulih letak gambar awan tak?

terra:
kenapa apasal main tukar-tukar blog?aku ingat sebab dah bertunang hari tu...hehe...

sharip said...

ko mmg kuat berangan..
kuat kentut..
kuat berak..
sume2la..

Liliyuli said...

mimpi awan n pelangi?
makna mimpi lu adalah..
lu akan kawen tak lama je lagi..hahaha

macha_sezs said...

hahahahahahahahahahahahahahahaha~

sumpah aku gelak kaw2 baca entry ni.

sejak bila lu merubah jadi awek2 penulis sajak ni??

hahahahahahahahahahaha~

♣haNie♣ said...

weh jo...dh siap kabo dh weh..
lu nih x buat keje sekolah la ni..
hahaha...

tekan Alt + nombor 5..
nombor yg belah kanan kibod tu..
[setiap nombor buleh keluar special karekter.. :P ]

Nabil Fizri said...

feminim la konon

jo said...

sharip:
eleh...
yang selalu aku temankan pergi berak dalam hutan tu siapa?jelmaan ko ke?

liliyuli:
nanti gua kawen, gua jemput la..
tolong bawak hadiah peti ais dengan calon suami soleh sekali utk gua...

macha:
babi. cuba la bagi gua peluang buktikan kegadisan gua..
hahahaha...

hanie:
siap! gua nak bubuh gambau lep-lep..jangan tuduh gua jiwang ok.

nabil:
yela..hati gua lembut tau...

jo said...

testing...testing...
♥hanie!!!!♥

♣haNie♣ said...

wuuu....ade lep-lep..

ahahaha~~

aloy_paradoks said...

jangan lupa mem "berat" diri anda di Majlis MIMPI 18 hb ni di Galeri Shah Alam..

iezat n hobbes said...

dalam mimpi lu x de pompuan cantik ke?

jo said...

aloy:
insayAllah gua tak dapat poie..

iezat n hobbes:
apa barang gua nak mimpi gadis?

macha_sezs said...

hoi.

ni nak tunggu kurun keberapa baru pandai nak updet ni?

hahaha~

jo said...

cha...
jgn paksa gua update...nanti keluar entri yang bukan-bukan lu muntah pula...huahuahua....

terompahkayu said...

mimpi tengok pelangi tanda nak naik pangkat kot haha salam kunjung bro!

Daud Mili said...

salam kenal..

jo said...

terompahkayu:
naik pangkat? haha..entah zaman bila la tu...

daud mili:
salam..