Saturday, June 13, 2009

Pengalaman saya makan piza sambil hati terguris

Gua agak stress sejak kebelakangan ini. makan nasik pun jadi tak berapa nak banyak. amik lauk pun jadi ala kadar. ayam, sotong, tempe, kacang, pajeri dan udang saja. runsing sangat memikirkan masa depan. depan tak depan mana. berani-berani je puteri lindungan ajak gua tong-tong oder piza malam semalam. siap penghantaran ke muka pintu rumah lagi. gua pun setujukan aje. kang kalu gua bangkang, gua kena tuduh tak sporting pula. pernah lu makan piza dalam keadaan hati berkecamuk?
pernah? pernah? gua baru rasa....rasa makan piza macam makan pasir. pasir-pasir pun, piza gua makan sampai kenyang. paling banyak gua syak.

habis....perbelanjaan bulanan gua, sapa mau tanggung? hah? hah? ada siapa-siapa nak beri gua nafkah zahir bulan ni? ada siapa-siapa punya kabel kuat dekat baitulmal? sila beritahu gua segera.
ni lagi satu gua nak marah...mamat mana entah yang beri idea bikin toilet gini..
pandai-pandai buat toilet xde paip, tapi tekanan rendah. susahkan gua aje!

19 comments:

aloy_paradoks said...

lu nafkah zahir tak boleh,,, yg lagi satu tu,,,, erm....

Basuh Baju said...

hahaha makan piza tp ada gambar tu pulak..haha

mrblind said...

heh..bajet lari ke weh.

sharip said...

wes...
hahahaaha..
kering ke weh?
aku pom tga kering nie..
jom aply baitulmal weh...
:))

jo said...
This comment has been removed by the author.
jo said...

aloy:
wah??
bukan main lajuuuuu lu ye...??

basuh baju:
tiada apa yg dapat membantutkan selera gua..

mrblind:
yela...semput dah ni gua kejar..

sharip:
pssttt...ko ade org dalam ke dkt baitulmal??

Dila said...

so? ko tak cuci berak sbb toilet camtu? heheheh

jo said...

Dila:
weh...cuci la...cuma susah aje!
haha....

macha_sezs said...

wah. mencabar toilet centu!
bajet lari?
tuu..blind kaya. pandai2 la lu suruh die payung lu!

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

lu makan piza atas magkuk jamban ke?

jo said...

macha:
bukan..bajet gua tepat saja...cuma kerja-kerja pembersihan agak sukar dijalankan...

pentoi:
peh! jangan la samakan gua dengan sikap lu tu...haha..

joegrimjow said...

alamanda punye jamban!!

jo said...

joe:
aku tau...kamu br pulang dari alamanda bukan?datingkah?

FdausAmad said...

lu org macam dah otai otai..
rasa kecut dada gua nak ajak dtg tengok blog gua..

Pyanhabib said...

sungguh `mengguris hati' heh he!

jo said...

Daus:
jangan panggil gua otai..
respek sikit dekat pyan habib...

pak pyan:
ni bukan mengguris hati...ini menyayat hati...heee...

::alwaniamalini:: said...

huahua..setuju2..
aku paling benci mangkuk jamban camtu..
ingat orang sume tak basuh berak ke hape....
aihhh~

jo said...

wani:
ni musti selalu tersalah aim ni...haha!

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇