Monday, June 1, 2009

"An obstacle is often a stepping stone" -Prescott




"An obstacle is often a stepping stone" -Prescott


Poskad ni bukan gua kutip dari mana-mana. ini poskad tok rimau yang pos ke rumah gua. kalau ada siapa-siapa yang nak hantar poskad kepada gua, bulih hantar pakai alamat tersebut. nak hantar gelombang mikro pun bulih. buat masa ni gua belum ada nahu nak pindah ke mana-mana lagi. karang kalu gua dah nak pindah ke jepun nanti, gua akan war-war kan pada semua.
Gua harap bila dah sampai jepun kang, gua nak pergi cari otromen. gua nak tengok otromen secara 'live'. lepas tu gua nak tanya beliau macam mana beliau kencing, sebab gua tengok beliau takde burung pun. lepas tu dekat rumah gua nanti, gua nak bela doraemon. gua harap nobita tak marah pada gua.

Tok rimau:

Terima kasih ye tok sebab bagi gua menang pertandingan entri lucu tu. walaupun kartun Matt Groening tu nampak sengal, tapi gua suka. tapi kalau tok bagi hadiah mekdi lagi gua terharu. sebabkan daripada gua skolah dulu-dulu tak de sapa pun nak beri hadiah untuk karangan gua, tiba-tiba tok pula bagi gua penghargaan sebegini. gua pun ada hadiah nak beri pada tok. harap tok tak malu-malu nak terima. gua iklas ni..

a little blue corvette ZR1 for tok rimau...ngauuummmmm....

8 comments:

aloy_paradoks said...

yey,,, gua pun dapat...

macha_sezs said...

wooo..lu pun dapat?
tahniah.tahniah.

Basuh Baju said...

tahniah beb!

aloy_paradoks said...

eh... lu duk serdang ek... ok nanti gua dtg umah..

paiseh said...

terimakasih tok!

jo said...

aloy: lu datang nak hantar mikrowave ke?

macha: terima kasih.nasib je tu..

basuh baju: tengkiu-tengkiu..

paiseh:sama-sama nek!

Liliyuli said...

ko peratikan otomen takde burung? takkan dia nak tunjuk beb..sorok²

jo said...

liliyuli:
bukan perati la....
tak nampak pon.....
haha..