Thursday, June 4, 2009

Entah apa yang gua sedang fikirkan ni

Gua tengah girang sangat ni. bukan sebab ada pakwe janji nak hadiahkan gua misdis. dan toksah haraplah encik darabdua nak belanja gua makan mekdi. update blog pun malas. gua sebenarnya dah berada di kampung halaman sekarang. lama benar gua tak balik. nasib gua baik sebab bapa gua tak kirim meset alamat rumah ke hempon gua. lepas tu siap pagi pesanan, "takut-takut je ko dah lupa jalan balik rumah.." makan dalam jugak tu kalu terkena.

Ahh...gua dah mengantuk ni. esok gua ada misi mustahil. kena bangun awal. tadi gua rasa macam banyak je dalam kepala ni gua nak terjemahkan jadi story. tapi gua punya memori tak besar. lepas tu kuat makan jeruk. mana la tak pelupa.

notakakiberbulu: lu orang rasa mana lagi buleh pakai? minum kopi ke tengok cerita lucah nak bagi ngantuk hilang? haha...

12 comments:

aloy_paradoks said...

rumah lu ada pelam muda tak?
feveret tu///

CoretanCikCt said...

walaupun kopi juga tidak begitu digemari, tapi baiak ko pilih kopi la jo...xyah tambah dosa bebanyak...hohoho

sharip said...

wes..
aku undi lucah..
tgk hok katun lg xilang nagntuk..
dok gelak jek..
hahahahahaah~~

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

lu belasah dedua...minum kopi sambil wat dosa...

jo said...

aloy:
tak..rumah gua banyak budak muda2 je...

cikct:
haha..aku baru tanya. belum tengok lagi..
pssstt...tgk sikit pun tak bulih ka?

sharip:
perghh...kalu ko yg tgk aku tak heran langsung weh....haha..

pentoi:
gua tau ni...musti lu biase buatkan?

joegrimjow said...

amek air semayang

jo said...

joegrimjow:
baik tuan!

Tok Rimau said...

Garaj tok kecik. Cuma muat 5 kereta je. Sila hantar kereta biru ke estet kelapa sawit tok. Boleh buat angkat sawit. :-)

jo said...

tok rimau:
kalu nak letak kat kelapa sawit, nanti aku hantar trela..tok nak berapa biji??

aloy_paradoks said...

budak muda?... nasib gua bukan gey.

macha_sezs said...

hehh. jangan sampai kantoi sama lu punye bapak udah weh!

oh.coding anda untuk lencana skola itu ada sedikit error.



sila ubah.haram malum

jo said...

aloy:
gua pun bukan gey jugak...haha...

macha:
gua da cuba try paste byk kali. die jadi gitu gak..dah la tak lawa..kang last-last gua buang aje kang...haha...