Thursday, May 21, 2009

apa yang bikin lu gembira...

gua rasa gembira bila...
nak dekat hari dapat gaji...buleh gua pikir-pikir apa patut gua beli

tapi..gua rasa nak terajang je pintu bila...
pada akhir bulan gua terpaksa bercatu

gua rasa gembira bila...
ada orang ambil berat pasal gua...nampak benar gua ni disayangi dan lovely..(peh brader..lovely)

tapi..gua rasa nak terajang je pintu bila...
ada orang ambil berat pasal berat gua...nampak benar yang gua ni berat

gua rasa gembira bila...
dapat duduk goyang kaki..kena layan macam tuan puteri..tiap bulan duit belanja ada orang bagi

tapi..gua rasa nak terajang je pintu bila...
kena bangun pagi-pagi, pergi kerja..lepas tu pikir lepas ni gua nak kerja kat mana..susah wei cari kerja sekarang


gua rasa gembira bila...

ah...lu tambah la sendiri..gua pun nak tahu jugak apa yang buat lu semua gembira

tapi..gua rasa nak terajang je pintu bila...

lu orang mula mengarut-carut dekat blog gua

8 comments:

aloy_paradoks said...

gua rasa gembira bila.....
bila.....
bila.....
bila.....
ermm,,,,,
mana penah gua tak gembira.
Makan nasi pun gua gembira.

Gua rasa nak terajang pintu bila.
bilaa..
bilaa..
gua keluar lupa bawak kunci.

sharip said...

wes...
sape yg dok carut2 kat blog ko??
ishhhh..xpatot sungguh..
emmmmm~~

jo said...

aloy: gua rasa gembira bila...
lu rasa nak terajang je pintu...hehehe...

sharip: entah..budak2 ni dah merepek benar dkt multiply..

BudAk hijAu said...

gua mmg ske ngarut2 dlm blog org!!

huahuahuahua..

jo said...

budak hijau: mengarut takpe kalu...mencarut?? lu nak kena lempang????

Liliyuli said...

gua rasa gembira bila,
ada orang sayang gua sampai sanggup mati..pergh!gilerz ar..

gua rasa nak terajang pintu bila,
sang lelaki kikis duit gua dan curang ngan gua..nak je tetak ngan parang...huh!emo tak gua? hahaha..

jo said...

liliyuli:
sabar2....ini macam punya laki pun gua hangin juga....eh...?lu kaya ke?bila nak belanja gua piza hat?

vanantara said...

duk dendiam hayatilah dimensi