Friday, January 27, 2012

Keghairahan Baru


Sekarang gua ada keghairahan baru iaitu melukis. melukis adalah benda yang dah lama gua tinggalkan selepas kecewa dalam pertandingan melukis tahap 1 semasa sekolah rendah dulu. nak cerita zaman dulu, gua ni melukis sampai koyak buku sebab asik la padam-padam-padam. untung la kalu ada pemadam. ada tu, bila orang macam tak perasan je, gua akan padan guna ludah. senang sikit kerja. jadi sebenarnya gua ni bukanlah dikalangan manusia yang reti melukis. cuma baru-baru ini gua banyak menzahirkan perasaan melalui lukisan. kendian dia jadi seronok dan akhirnya ketagihan. kesimpulannya, apabila kita melakukan sesuatu perkara yang kita sebenarnya bengap..tetapi akibat desakan untuk menghantar imej kepada kawan yang kita suka, secara tak sengajanya kita akan menjadi tidak berapa bengap dan reti. tetapi sekarang kawan yang kita suka dah macam tak suka. dan adakah keghairahan ini akan terhenti begitu saja........? haihhhhh~~


notakakiberbulu:

gua sebenarnya dah terhilangkan link blog-blog yang gua suka pergi......arghhhhhhhhh........

6 comments:

Wadi AR said...

mohon lukis kure gua

oranglidi said...

peh macam pakai kimono je tu.
aku pn suke lukis. tp slalu xmnjadi la.

ardz marn said...

jangan dok pi zahirkan gambar gairah sudah.. nanti gua pulak jadi ketagih nak tengok.. keh3

jo said...

wadi:
kure apa weh??

oL:
haha..lukis dari dalam jiwa beb. dari jiwa turun ke tangan..

man :
wahahahahaa, gambar siapa? gambar ghairah lu? perghhhhhh....

bact. said...

lu lukis ke tu?
smart kot


cilakak
apasal gua takda seni melukis neh ha?

jo said...

Hehh~~
Gua lerrr...hahaa..kena usaha lebih sikit beb...