Monday, January 30, 2012

i can't smile without you

Let's sing along with me, yawwwww~~!!


















notakakiberbulu :


" if you love someone, set them free. if they come back, then they're meant for you. if they don't, they were never yours... "



fatt si backpacker busuk




**sila tinggalkan komen untuk urusan 'tracing' link belog lu orang.

18 comments:

Wadi AR said...

omg! wowww

jo said...

wadi:
weh...lajunya ko ni...??

hanie said...

ape lagi..buat komik online le woi.. hahaha




nih apsal link wa tak dak ni... ada jugak sikit2 nak karate meja!

tasekM said...

sedang bercintakah jo?

sharip said...

suke2=D

jo said...

hanie:
buku pon belom siap-siap lagi ni wehh..

kak tasik:
waaa...putus cinta kak!

sharip:
tq2 =D

gadisBunga said...

wah. hebat!

sharamli said...

j0..dah sepul0h kali tanya dah ni.. buku k0 dengan poy0tetek tu bila nak tubik?

Fatt said...

jo,
aku ingtkan aritu ko bilang main2 nak letak quote ni..sekali betoi. hehehe...

ya betoi, kalau org tu jodoh kita mmg tak ke mana. kata org2 tua :

ikan di laut,
asam di darat,
dalam periuk bertemu juga

:)

alhena said...

hik hik comel la. lukis banyak2 sket katun. bleh aku baca.

Allah menjanjikan yang terbaik untuk setiap hambanya. Kita takkan dapat apa yang kita minta. Tapi kita akan dapat yang terbaik untuk kita tepat pada masanya :)

Anonymous said...

Salam,

ni ntah sapa lah ni tp nak bg komen gak..qoute dr fatt..'if y love..bla..bla..' sgt lah true, very true but be prepare if he/she come bck bcoz he/she carries along history too..as for me my love come bck w 2 kids :D...hahaha

eyyza@hotmail.com

poyotito's said...

peh, petik hal buku ni jadi debor nak komen ni..

ardz marn said...

okey.. gua pun nak semat kata kata fatt di notakakiberbulu tu dalam dada gua jugak.. mohon ye mohon.. jangan tanya kenapa.. ishk...

jo said...

gB:
tocey...tocey...

sha:
wahahaha..itu gua tatak pasti lagi maa...

hoh! poyotito, bilanya nak gerak projek kita ni?

fatt:
haha..serius la...gua kan seorang yg serius dan matang..

eyyza:
feel free untuk mengomen. ehehe..

poyotito:
apa tunggu lagi ji..kita jalan je laa..

man:
maksudnya? notadadaberbulu kah?

nuyuljana said...

terkesima kejap tengok lukisan tu. ko yang lukis ke jo?

kelas kau joooooo!

jo said...

Mak lukis laa...sapa lagi....miaahahahaaa...

Othman Juliana said...

suka idung kucing jo,... kelas!

jo said...

hahaa...mo aceh...