Tuesday, October 19, 2010

perasaan meluat

selain daripada menyampah tengok orang meludah merata-rata sebab gua pernah terpegang ludah orang dekat batang tangga, gua juga menyampah bila gua nak tengok berita sekali-sekala, rupa-rupanya orang dekat sebelah pun nak jadi pembaca berita sama. sampaikan apa pemberita dalam TV cakap pun gua tak dengar. macam lu tengok cerita jugak, lepas tu ada orang bagitahu lepas ni nak jadi macam mana, lepas ni nak jadi macam mana. menyirap...menyirap...


notakakiberbulu: gua ni garang-garang bukan apa. banyak kerja siot!

13 comments:

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

gua pun meluat jugak.. satu hari tu gua korek idung pastu chelet kat bawah meja .. tup tup ada orang dah chelet kat situ dulu.. gampang sungguh.. hahahaha..

nuyuljana said...

sama ah.

aku paling bingit kalau tgk cite ada tukang cite.

x thrill lgsg okeh.

cis!

tasekM said...

ye. sama lah kita.

yg paling sakit hati ialah time org baca berita sibuk nk bercakap lepas tu bulih plak pi tanya balik kat kita apa hah berita td tu kabor...?

bingaiiiiii...!!!



.

Kuwe said...

lagi menyampah kalau ada lagu dalam tv. dah tu nak nyanyi sama.

ha. kan dah hilang seni melodi dia tuu.

Liliyuli said...

paling menyampah bila tengok cite mr bean ulang-ulang...

sebelas said...

macam-macam lah lu jo..ekekeke

hentakbelipat said...

patut lu bagi taskirah dekat pembaca berita sebelah lu tu

mimizuzuhaha said...

gigit je telinga org tu. mesti diam.

sastraboy said...

cuba lu kata i luv u. mesti dia diam. haha.

citahrudin said...

ada eloknya lu buat-buat pensan demi mengelakkan suspek terus menerus buat begitu

fndrocka said...

Header korek hidung ni pun boleh jd modal utk marah

alhena said...

alamak.. ko tkleh tgk tb ngan aku. nanti ko menyampahh..huwaaa!! :P

oranglidi said...

komen sastra boy tu ada betul nya.