Thursday, September 2, 2010

dating

lama gila tak pergi dating.

last gua pergi dating tengok wayang cerita mr.bean. biasa masa tengok wayang gua lagi suka pegang bekas pokkon daripada pegang benda lain. ada satu scene yang buat gua rasa semangat gua separuh macam dah hilang. entah macam mana gua boleh terkejut gila masa ada satu kepala anjing tiba-tiba keluar dari lori. macam tengok cerita pontianak. habis semua pokkon berterabur.cilakak! tak tahulah gua terpegang apa masa tu.

kusssss semangat....


notakakiberbulu: ada yang dah bercuti tu, selamatlah ye.

13 comments:

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

siang siang nie gua malas komen entry nie.. takut batal posa kang..

eJAI said...

pegang ape tuh??

GeNgKaPaK said...

gua nk blk mesia dh ni..jom dating

h a n i e said...

wa cuba berpikiran positif..mcm gagal jek...

paiseh said...

entry porno2 di akhir ramadhan.. tak nyempat2 lu ni. haih!

nxum.hasrulnizam said...

korek idung jela...

tasekM said...

lemah jantung kot ko ni jo.


.

FarhanaLicious said...

bulan puasa ni mmg x dapek la nak pegang popkon.

nuyuljana said...

ko terpegang ape la agak nye eh.

*pk positif*

*pk positif*

*pk positif*

*gagal pk positif*

miahaha!

citahrudin said...

jangan-jangan .. lu buat2 t'kejut jek tak?

Nabil Fizri said...

Alo, pangkor jom.

racYnc said...

biasa ngan gua tu bkn kira dating kew....~~~

fndrocka said...

header korek hidung tu memg nikmat