Monday, July 5, 2010

sampai satu sudut kosong gua berhenti sambil talipon tangan melekat di tangan

gua taip sms dan tulis apa yang patut.

gua baca sekali imbas. dua kali imbas.

gua padam.

gua taip lagi satu sms.

maksud sama. ayat lebih sedap gua ingat.

gua baca sekali imbas. dua kali imbas.

gua padam.

gua tulis lagi sms.

sama macam ayat sms yang kedua.

kali ni gua tak baca.

gua pejam mata.

gua kensel terus.

masih....

dekat bibir ada saki-baki manis senyum gua.

sah dah terkena buatan orang gua ni!!



notakakiberbulu: gua ada janji dengan sorang abang brader nak upload ke blog satu gambar. tapi entah bilanya gua nak pergi transfer gambar masuk kompiter pun gua tak tahu. hehe. sori arr abang brader.

13 comments:

ardzmarn said...

abang brader yang bulu hidungnya berkibar-kibar tu ker..

ashraf sahdan said...

gua ingat gua dah habis deep...

ini lagi deep rupanya.

cis!

Mimie.Candy Cane said...

dah ada taman ke jo?

alhena said...

bulan iteww bulan cinta.. lalala.. aku tk ingat lirik. sila sambung sendiri.

selamat berada di awang awangan. jangan lupa berpijak di bumi yer?

:P

hanie said...

buruk jgk perangai lu bila angau tak bertempat ni..

jo said...

azman:
bukan. dia bukan yang ada bulu hidung berkibar itu. bukan.


mael:
deep? heh..lu faham ke bendabenda melodramatik macam ni?


mimie:
cuma ada bunga sekuntum je mie. belum bulih iktirap taman lagi.


alhena:
itu masalah perempuan ni. cepat perasan. tapi....ah..lantaklah kan?


hanie:
huu...gua ingat itu baru sikit. kalau yang betul punya, lagi parah kot??

Aloy Paradoks said...

tunggu je la boleh sembuh ke idak..

fndrocka said...

apa motif ni .. terus terang je la.sms je kat gua.,takyah nak bertarik tali

FarhanaLicious said...

ko dah kena penyakit angau ni. bahaya. boleh membawa maut.

eJAI said...

fuyyoo..gile ar lu...tahniah la..

Liliyuli said...

asyik senyum je ni..dah angau ke weh?

MOMMY CGG said...

telah folo..
nape la aku tak perasan ko sebelum ni..

jo said...

alhena:
jangan risau. aku sentiasa cebit dan rasa sakit dekat lengan. masih sedar lagi..


ejai:
woi. gua belum nak kawen la..apsal main tahniah2?


liliyuli:
angau sendiri2 je la. bukan ada orang amik kesah pun. haha..


fndrocka:
ah..buang masa...


miez hanem:
wah. terima kasih la. daun keladi. daun mengkudu. i follow you too....