Tuesday, July 13, 2010

go! go! power rangers

setelah penat berhempas pulas sebagai salah seorang ahli bersekutu dengan kumpulan hero remaja power rangers, gua telah diberi tawaran menjadi ahli bersekutu dengan kumpulan ini, solturangers. demi mendengarkan nama sahaja, gua sudah agak tugas-tugasnya bakal lebih berat daripada berlawan dengan rasaksa bodoh. tetapi gua anggap ini sebagai satu cabaran hidup. jika lu orang cari gua dan gua takde di sini, mungkin gua sedang berada di sana. kalau di sana pun gua takde, mungkin gua sedang sibuk buat-buat sibuk dengan urusan duniawi yang tak sudah-sudah. gua harap gua dapat berlaku adil pada semua.
notakakiberbulu: rasa macam nak kena buat kenduri kesyukuran gaya blogspot la. lu orang ada idea?

10 comments:

fndrocka said...

lu buatlah kenduri kesyukuran ke apa..gua tumpang kenduri lu

ashraf sahdan said...

solturangers ni semua entri sopan-sopan jo, lu kena ingat sikit tu..kehkehkeh.

h a n i e said...

hahaha...sopan pun...buleh bikin pedih hati jgk kalo sapa yg terkena btg idung..






*sblm lu kena libas...baik lu buat cepat.... =P

tasekM said...

ko jgn nk menelungkupkan solturangers tu ye jo...



.

sebelas said...

gua baru lepas settlekan hal duniawi..lu baru nak setat ke?

Mak Su said...

gaya blogspot? maknanya pot luck kat meja sendiri ker?

frwls said...

gua tukang angkat makanan

aloy_paradoks said...

idea nak buat kenduri,, ye gua ada..

Liliyuli said...

kenduri tu jgn lupa ajak aku yg dekat ngan ko ni...huhuhu

Anonymous said...

I would like to exchange links with your site sekuqmeri.blogspot.com
Is this possible?