Wednesday, May 26, 2010

Naik bersawang dah blog ni

masuk hari ni genaplah 3 hari gua tak cukup rehat, tidur, mandi, facebook, berhibur dan berbagai perkara lagi yang disukai setan. penat sangat tu tidaklah, tapi apabila kerja-kerja yang gua diarahkan untuk buat SEGERA memerlukan pemikiran yang kritis dan kreatif, secara auto-nya gua jadi penat gila. dan memang hampir gila pun. nasib baik saki-baki kewarasan gua masih mampu gua pertahankan. masih tahu memakai coli adalah bukan di kepala lutut. masih tahu bila lapar, perlu makan mekdonel. dan masih tahu pakwe bukanlah jaminan kebahagiaan masa hadapan.


sekian, wasalam.

notakakiberbulu: pening, mengantuk, berat kepala bebal semua jadi satu. rasa macam nak termuntah woah!!

7 comments:

sebelas said...

naseb baik lu masih tahu coli bukan pakai di lutut :D

ace farhan said...

Relax la joe.Penat sikit je tuh.Belum penat nak jaga anak lagi.

pakcik said...

gua setuju sungguh dengan ace farhan di atas...

racYnc said...

penat sgt ke kije gomen...????


hurm....

h a n i e said...

pandai jgk lu pakai coli ye..

hahahahaha!!

tasekM said...

ya. pakwe bukanlah jaminan masa depan tu yg paling tepat sekali tu...


.

Alip~Ya~Alip said...

ada gak bahagianya kalau ada pakwe jo....[ sambil buat senyum jahat kat jo...:) ]