Tuesday, February 16, 2010

pergi bermain tenis

jumaat yang lepas gua telah pergi menenis dengan kakak gua. menenis bukanlah satu perkataan lucah atau carutan. menenis ialah pergi bermain tenis. selain kakak gua, terdapat juga budak-budak opis dia yang lebih kurang sebaya dengan ayah gua, laki orang dan lain-lain lelaki.

disebabkan gua dengan tenis bukanlah seperti serena william dengan tenis ataupun ana ivanovic dengan tenis, perkara seperti 'serve' tak lepas itu adalah benda-benda kebiasaan yang bulih gua jangkakan.

setelah dua tiga kali 'serve' gua tak menjadi, gua mula rasa terhina. lalu menarik nafas dalam-dalam. kumpul segala kekuatan di hujung tangan. kumpul segala aura dalam badan. ambil posisi yang paling cantik. dan........

PAPPP..!!!

bola gua terkena tepat dekat tetek 'member' kakak gua. terus tak keruan gua jadinya. takkanlah gua nak usap-usap pulak untuk hilangkan rasa bersalah? nasib baik nama dia syed. sharifah kalu.....


notakakiberbulu: mana gua tahu syed tu bos kakak gua! kalau gua tahu, gua attack kaki je.

18 comments:

ashraf sahdan said...
This comment has been removed by the author.
ashraf sahdan said...

kahkahkah. gampang. betul-betul gampang.

Liliyuli said...

eh? aku kurang faham di situ..bos kakak ko tu pompuan ke lelaki?

alif-mikail said...

koi kalau dengor nenis ni lain macam sikit dia punye korner.. oh oh oh

~ sila buat gaya sinchan

oranglidi said...

boleh la lu di ambil anak syarikat beliau nanti.

sharamli said...

patutla gedik nak tukar nama bl0g sgt ari tu..nak wat entri lucah2 je..sekeh gak makcik ni kang

sharamli said...

patutla gedik nak tukar nama bl0g sgt ari tu..nak wat entri lucah2 je..sekeh gak makcik ni kang

racYnc said...

sampai ke sudah la serve xmenjadi yer....

pakcik said...

cuba sopan sikit...patut la pun takde boipren nak dekat..heh..

nazrinzaidi said...

kalau attack belah-belah camel toe macam eh?

jo said...

mael:
apa gampang? cubit kang....


liliyuli:
nama dia syed..bukan sharipah...


alifmikail:
tak payah la korner kot jauh..tau dah aok mesti fikir menda lain punya..


oranglidi:
anak syarikat? jadi anak menantu lagi elok rasanya...

jo said...

sharamli:
haha..ini belog orang dewasa tau...bukan belog budak sekolah...


racync:
jom la one on one kalau nak rasa jugak..hehehe....


pakcik:
ishh...tu yang buat gua risau sekarang ni..adoi...


nazrin zaidi:
wo..lucah bebenau..

jangan cari pasal..kang berlaku ketidakberfungsian kang, gua jugak yang dipersalahkan..

nuyuljana said...

kene attack kiri ke kanan?

haha.

macha_sezs said...

lu ni memang tak boleh nak aim tempat sopan sikit kan?

jo said...

nuyuljana:
sebelah kanan tak silapnya...sebelah kiri 'belum kena lagi'...


macha:
ah...lu ingat senang ke nak kasi pukul sampai tepat macam tu sekali?

Schamastura said...

hahha..aku sokong ngan pakcik..
tp kalau sopan pom,ader ke oram nak gak?
hahaha~~

Aloy Paradoks said...

lu memang lucah..

jo said...

sharip:
ramai je orang nak..
gua je yang belum buat pilihan yang mana satu gua nak..amacam? berlagak tak?


aloy:
lu suka kan....????