Tuesday, January 5, 2010

simbol seks pejadah

turun dari menggunung itu hari, badan gua memang letih padu. rasanya macam letih otromen yang baru lepas berlawan dengan resaksa ganas bertanduk, gigi penuh dengan plak dan ada sikit terkeluar daripada mulut. badan ada bulu-bulu sikit. muka hodoh macam nak kena lempang. sampai ke hari ni pun gua masih belum dapat tune nak berjalan macam manusia normal. tak stail langsung turun tangga pegang dinding atau batang besi.

pulang dari menggunung, gua memilih untuk menaiki bas pulang ke JB memandangkan gua belum lagi beli jet pejuang sendiri. tapi gua cukup hangin bila terpaksa naik bas yang dua tingkat dan mempunyai kerusi kejuruteraan bengap. tak mengutamakan keselesaan penumpang langsung. nasib baik gua dilahirkan bijak dan punya kemampuan berfikir secara kritis dan kreatif. setelah meletakkan henbeg sebagai bantal, gua terus sarung spek mata kaler hitam. muka sombong. gua berehat dengan tenang. dan tidur. tersedak. tidur semula. tukar posisi. kaki bersila. dan bila gua sadar, bas gua naiki sudah sampai di RnR Machap.

gua turun untuk berhadas kecil. sambil gua senyum-senyum manis dekat brader-brader hensem sepanjang perjalanan gua ke bilik air. dan dekat dalam bilik air, gua terus terkena sawan babi.

cilakak! macam mana gua bulih terlupa tutup sekali lagi ni????

notakakiberbulu: gua bukan sengaja nak jadi simbol seks. sumpah!

kepada paiseh: ceh! tak stail langsung kerja masa orang lain seronok pergi bercuti.

20 comments:

phish said...

kehkehkeh..lu pakai handbeg..cm x kna je...kehkehkeh

iezat n hobbes said...

perghh..gua nak tengok gak!

pisey said...

ni gua angry ni!

sharamli said...

sengaja la tu..baek ngaku cepat!!

sharip said...

wehhh..
ko saje je kan taktik tu..
pe crit trip tu?
ok x?
uaaaa..aku windu gununggg~~

aloy_paradoks said...

lu ada belajar Titas tak?

macha_sezs said...

makin lama makin jahanam perangai. Heh~!

alhena said...

aiya!!!!!

FarhanaLicious said...

haha. aku dulu, turun tangga secara belakang. amacam? dia punya urat kaki, sakit lain macam.

jo said...

phish:
yela weh..gua dah meningkat dewasa tau..


iezat:
celaka! ingat gua nak bagi?
cis...


pisey:
angry ke gua ke? apa salah gua?


sharamli:
haha..kalau sengaja aku buka terus..apa macam?

jo said...

sharip:
macam haram juga. nasib baik dapat abang guide yang kacak dan tahan lasak..


aloy:
lama dulu. gua pun dah lupa apa yg di ajar..


macha:
jangan cakap gua..nanti makan diri.


alhena:
tak sengaja la...


farhana:
dia makan urat peha gua siot. dah serupa penguin dah ni gua jalan..

pisey said...

angry la.tak dapat tolong tutupkan pintu.

mana boleh kasi kak jolie orang lain tengok main2.

haha.

paiseh said...

macamana gua yakin nak pegi meggunung ngan lu kalu mcmni punya perangai.. ejangkit kat gua kang susah masyarakat
keh keh keh~

maEL said...

setan!!
nasib baik gua tak makan malam..kalau tak gua muntah ayam goreng..

tasekM said...

lu pun minat menggunung...?

:)

jo said...

pisey:
gua tak tutup zip seluar. hahaha...


paiseh:
ah..sembang! gua depan budak lelaki sopan gila babi seh..


mael:
muntah kunun..cet! entah-entah suka.


kak tasik:
waaa....yang ni jangan tanya. minat gila! ko pun minat menggunung ke kak?

Kuwe said...

naik bus jenis apa? gua selalu naik jenis mesin ketam padi punya.

lu jadi simbol seks. sapa nak heran? kih.

jo said...

kuwe:
bas nasional. marah benar gua.
ada lah tu orang heran. lu tak heran apa gua nak heran.

H.A.N.I.E said...

ade org jeling2, bg surat cinta kat lu lg x?

hahahahahah~

jo said...

hanie:
kali ni gua dapat orang korea celup..apa macam?