Thursday, December 3, 2009

Lelaki yang baik

dalam hidup gua, gua belum lagi dipertemukan dengan...
lelaki yang baik.
ye..lelaki yang baik yang boleh diharapkan.
macam ayah.
belum pernah ke....??
jap gua fikir...
haaaaahh!!! ada-ada...!!!
lelaki ni betul-betul baik.
kacak.
charming.
sembahyang pulak orangnya.
"diam ye..kimi nak sembahyang ni..."
.
.
"Allahuakhbar.....A B C D E F G H I J K L M N...err..lepas hurup N ape ek tok?" tanya hakimi dekat Atok gua masa tengah solat.
.
.
alahai...kenapalah lelaki baik ni baru umur 4 tahun?

22 comments:

tyruzia_3186 said...

Aku nak jugak!!
Haha!
Alahai..

alhena said...

"baik" itu terlalu umum jo. spesifikan sikit, apa yang tersenarai dalam "baik" tu? :)

Nabil Fizri said...

N= Nabil.

FarhanaLicious said...

terlampau baik budak tu. huhu

macha_sezs said...

Ni ada yang dah doplo-an ni lu tak mahu.

Jual mahal lah.

♣ haNie ♣ said...

cari dua..
satu utk lu..satu utk wa..
ok?

hahaha

terrarosa said...

alahai baru 4 tahun ?
nak buat anak ikan pun, kecik sangat la JO
kehkehkeh...

jo said...

tyruzia:
nanti aku balik kampong aku carikkan sorg ye...


alhena:
spesifik?
baik pada cik, baiklah pada saya..amacam?spesifik tak?


nabil:
N- Nyampah mak!

jo said...

farhana:
bila dia rukuk, bila dia sujud semua baca ABC...


macha:
mana?mana? gua tak nampak pun?


hanie:
jangan kata dua, lebih pun boleh..tapi masalahnya..boleh pakai ke?


terrarosa:
ni kira anak ikan baru lahir la..muda muda lagi asyik!

Kuwe said...

dia ganti alfatihah pakai abc ka hapa? kecik2 dah amal budaya kuning tak elok ni.haha

Sang Harima said...

btol2, orang lelaki baik macam gua memang sukar sikit nak cari zaman sekarang. Orang baik lepas tu buat lari barang, rmai la.. hehehe

jo said...

kuwe:
sekurang-kurangnya umur 4 tahun dia dah paham yang orang islam kena sembahyang....


sang harima:
lu orang lelaki yang baik ke?
lu kata.....

tasekM said...

bulih lg tu... tunggu la dia besor. yg penting ko jgn menopause. ha ha.

tasekM said...

jo, macha dh offer tu... lu terima je la... dia henseng... hehehe..

kan cha, kan?



.

jo said...

haha...monopos?harap2 lambat lagilah sebab kawin pun belum...


pasal macha tu kita bincang kemudian..bincang luar dari blog sambil pekena teh tarik satu bang...hahahhaha.....

pisey said...

4tahun pun tak apa.
kirim salam kat kimi tu oke!

yang baik2 ni seksi sikit nampak bagi aku.

aha=)

Guten Tag said...

heheh..

aloy_paradoks said...

dah besar nanti jahat!

jo said...

pisey:
ah..kau selalu bayangkan orang baik tak pakai baju, memang la seksi..


guten:
dua pulusen! kat sini gelak berbayar..haha!


aloy:
insyaAllah takkan ikut jejak songsang lu...

hariz said...

haha.bagus sangat budak tu ;D

jo said...

hariz:
bagus sebab ikut makcik dia..
ehem-ehem..

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇