Sunday, September 6, 2009

kusut dan keliru bergabung menjadi satu (kusiru)

gua tak paham la...

keadaan sekarang ni...

muka gua ni tak cukup iklas ke nak berkawan dengan orang?

ok, yang kenal gua..lu orang bulih judge...

yang tak kenal gua, lu orang bulih bayangkan muka angelina jolie tengah tahan berak...

serupa je dengan muka gua kalu tengah tahan berak...

atau sebab gua ada buat silap lu jadi nak lari-larikan diri?

dah la gua baru putus harapan...

duduk jauh dengan kawan-kawan...

sekarang ada kawan pun nak larikan diri...

apasal nak larikan diri pulak?

gua kentut busuk sangat ke?



notakakiberbulu: aahhh...nanti-nanti la gua pikir pasal lu...

12 comments:

paiseh said...

ah.. gua pun malas pikir pasal lu..

sang kegelapan said...

kawan ngan gua jela..ade bran?

jo said...

paiseh:
gua tengah marah ni...nak kena penyepak?

sang kegelapan:
gua memang jenis kawan semorang...x kisah gelap atau cerah...

joegrimjow said...

ayat keterlaluan kot
bulan ramadhan tu tuka ayat tu dengan baca alquran

Liliyuli said...

bawa berbincang la wei..
gua kan ada..

macha_sezs said...

haishh.

jo said...

joegrimjow:
ni dalam gua punya belog je..di dunia nyata, gua sopan wooo....

liliyuli:
lu kawan jugak..dia kawan jugak..tapi lu tak main lari-lari..

macha:
entri orang jiwa kacau memang camni cha..mellow gila babi..

FdausAmad said...

hah..nak kena gua jugak jadi penyelamat la nih..saja ja main entry entry..cehh..

syed mohamed bin syed hassan (jen) said...

mai la dgr cite jen lak....hehe

jo said...

Fdaus:
lu apahal nak jadi penyelamat semua wanita ni?

jen:
owhh..gua dah baca dah...

sharip said...

wes..
sape yg larik2 ngan ko?
aku rs ko kene wat surgery kot..
hehehe~~

jo said...

sharip:
haram jadah kau ni!