Sunday, July 19, 2009

sekadar membalas dendam dalam bentuk entri

engkau seekor kambing..
nama kau yus..
kau busuk dan kurus..tak terurus..
sekarang aku dah pening-pening..
sebab makan daging kau kambing...

engkau seekor kambing..
berani lawan la king?
heh!

12 comments:

tyruzia_3186 said...

Eh! Eh! Marah nampak..Hehe!

mrblind said...

dengan kambing pun berkira ke?

sharip said...

ader ank murid ko busuk cam kambing ke?
ke sbnrnye bau ko?

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

lek brader....apesal tak bikin n3 anjing je...

Basuh Baju said...

sembelih je kambing tu..

Liliyuli said...

adakah anda berbau kambing? hahaha

jo said...

tyruzia:
kadang-kadang kalu marah tak selalunya bulih nampak..kan?kan?

mrblind:
dengan kambing sekor ni memang aku kena berkira la wey...

eh.gathering ape cerit?

sharip:
ko jgn nak mencarut..aku takde kena mengena tau dgn kambing...

jo said...

pentoi:
hanjeng??
astaghfirullahhalazim.......

basuhbaju:
err..ni kambing tua kutuk mulut busuk...

jo said...

liliyuli:
adakah anda nak kena lempang??

BudAk hijAu said...

dengan kamben pon dengki...?haih..xmau cm 2..xmau..xmau...kita kn 1 malaysia..hahhahah..

sang kegelapan said...

"kekambingan btul la lu",ujar kawan gua tatkala dia tahu gua xmandi pagi...sejukkkkkkkk beb...hihihi

jo said...

budak hijau:
puan president datang melawat kawasan...siap dtg dgn slogan lg...peh!

sang kegelapan:
kalu dah tahap bau kambing tu, baik kau sembelih diri sendiri. buat rendang pon sodap...