Sunday, April 5, 2009

bos gua dan kopok lekor

Bos.
Takut dengan benda2 mistik. semenjak 2 ni ada la 1 hamba ni. nak buat bisnes dengan bos. tapi tak cara langsung. bisnes apa kalau belum apa-apa lagi bos dah kena pau 2 riban 5 rat. cek pon tendang manjang. miting pon dia buat selamba datang lewat 3-4 jam.

Hari ini.
Bos dapat kopok lekor. gua tengok banyak juga. bos panggil gua masuk opis. bos mintak gua buang kopok lekor tersebut. takut dia dibaca-baca. disembur-sembur. diguna-guna.

Hari ini.
Lama benar gua x bagi sistem penghadaman gua berehat. memang jarang2 je gua bagi peluang sistem penghadaman gua rilek. gua saja x mau diorang curi tulang. lagipon ramadan punya hutang pon belum gua langsaikan. ah...sekalian je terus.

Gua.
Nak buang? tak? nak buang? tak? nak buang? tak? kalau buang sayang pulak...kalau tak buang takut dibaca-baca.disembur-sembur. diguna-guna. tapi tu bos la. bukan gua. heh! bukak dengan kopok lekor la gaya gua malam ni.

notakakiberbulu:

Skarang.
Gua main meset dengan bos. ada apahal? cet! dah xda pakwe nak meset dengan gua ke?

2 comments:

PenagihAyamGoreng said...

peh, yakin2 saje ko nih...

joE said...

aku dah makan pon...nampaknye xde tanda2 nak tumbuh kurap pon...ok la tu...