Wednesday, December 3, 2008

soal jawap cinta

aku pon xtau mane aku dapat set soalan yang karut-marut-carut gini...tapi untuk tak menghampakan aku cuba jawab yang terbaik....

1. Malam tadi aku kah yang paling akhir meninggalkan ruang mata mu sebaik lena mu hinggap di situ?
gile mu nih..ingat lena tu sama macam lalat ke boleh hinggap2??

2. Hadirkah mimpi manis bersama ku dalam tidur mu sebagaimana mau mu?
ingat aku laki ape nak mimpi2 yang XXXX tuh??

3. Pagi ini aku kah pengunjung minda mu yang pertama dan terdahulu?
isk...taklah...musti lah Tuhan...syukur aku hidup lagi...

4. Sudahkah kau hirup rindu mu pada ku seperti sarapan yang terhidang buat mu itu?
pagi2 aku xboley makan sgt...nanti mesti kelam-kabut cari toilet...

5. Adakah kau putarkan kenangan manis buat alas hati mu yang kesepian tanpa ku sewaktu menuju ke tempat kerja mu?
aku xpenah sepi pegi keje...maklumla, asal nak gi je time tu la segmen panggilan hangit kat hot.fm..lawak beb kenekan orang....

6. Ayat cinta untuk aku kah yang sedang kau karang sebagai Ucapan Selamat Pagi untuk ku?
aku xde penah pon karang ape2 ayat cintan cintut ni....

7. Siapakah yang akan bertamu di hati mu sepanjang hari ini... ..adakah aku?
gile sepanjang hari nak ingatkan ko...ingat aku xde keje ke?

8. Adakah esuk aku masih boleh terus berada di situ?
ape lu ni mat??eja esok pon salah...x urban langsung esuk...

10. Adakah kau di saat ini merindui ku sebagaimana aku yang sedang merindui mu?
gua xde rindu sape skang ni beb....

6 comments:

artsoul said...

lu memang brutellll lah!

heheh,anyway salam kenal...

joE said...

yeargghhhh.....
tapi ati gua cm roti tisu jgk kadang2....heh..

BudAk hijAu said...

sumpah soklan mengarut!!!

tahniah berjaya jwb!!ngeee~

joE said...

kalo exam kuar soklan ni..musti aku da jdik loyer skang ni...senang giler...heh..

SyrupusSimplex said...

aiyak..soalan jiwang..
ish kalau sekali sekala boleh la..kalau selalu tak nak la..huhu
anyway salam kenal..
bau kat sini.

joE said...

skali-skala lyn jiwang xsalah....
ni asik layan hindustan je sape pulak nak layan james bond?