Monday, February 13, 2012

siri bercakap dengan iblis

suatu hari di pejabat kerajaan.....

gua : beb, gua ingat..gua ada minat dekat satu brader ni laa. semat beb.. dia main motor.. ganas..kelakar pun kelakar.. gua pun selalu gelak-gelak bila borak dengan brader tu..

member gua : wahhh....yeke? bagus ni. perkembangan positif. yang mana orangnya? yang mana? meh tunjuk sket…..(secara excited )

gua : alaaa…brader ni biasa-biasa je. tak hemsem pun. semat-semat je..

member gua : alaaaa…takpe la.. ko pun bukan lawa pun….yang mana? yang mana?

gua : . . . ( stongkol stunner member gua )



Notakakiberbulu : komen paling menusuk jiwa gua pernah terima…

12 comments:

tasekM said...

kah kah.

menikam kalbu.

jo said...

kak tasik :
inilah yang kita boleh panggil kawan. kawan bermulut celupar la tapinya..keh keh keh..

bact. said...

ko kawan dgn iblis ke?

jo said...

bact:
ewah..mcm tak biasa mencarut jaa...

jo said...
This comment has been removed by the author.
Natasya Naslin said...

hye JO =p

wahaha ... mmg calon2 nak kene PANGGG la kan mber tu .. haha =p
tp tu la.. nama pon member =)

lisa said...

kawan cmni jujur..takpee haha :D

ardz marn said...

kalau angelina jolie tahu pasal nie mesti dia terasa hati..

nizamsani said...

bagus ada kawan yang jujur ni. susah nak dapat.

sharamli said...

memang nak cakap macam tu jugak waktu first time jumpa.. tp nanti takde 0rg belanja.. yela..k0 bukan lawa p0n. bet0l sgt.ha3

alhena said...

hahaha.. tp aku tabik gak perasaan caring dan ingin tahu kawan ko tu. sibuk tanya, jugak.."yang mana2?"

makwe joni said...

member peseng gurau gini memang molek kalu distongkol sekali dua