Thursday, November 25, 2010

duit poket

kalau lalu sini, tolong la kelik dekat saya punya nuffnang tepi belah kanan nu..
apa salahnya bersedekah masa dan tenaga.. tak rugi pun tau...

10 comments:

sharamli said...

h0ih.
tukar lagik?
j0.buatkan 1 header untuk ai.
rasa semangat sikit nak updet bel0g.

baru la semangat sikit nak besedekah kat sini

p is an g said...

kak. kutip duit nak ngorat brad la tu.

Pistachio said...

jo, cube lu buatkan header blog gua. amacam?

h a n i e said...

masalahnye...sekor pun takdak yg muncul..nak kelik mcm mn..

sebelas said...

kalo kelik nie boleh share 50 - 50 ke?

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

nuffnang tu yang tengkorak tu kan.. gua dah klik dah..

Anonymous said...

dah klik dah..
haha....

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

kalau lu rajin.. gua cakap kalau lu rajin laa.. sila buat tag yang telah gua tag kan pada lu..

p/s: gua dah prepare thumb tac sekotak kalau lu cuba cuba melawan..


.

tasekM said...

aku kelik laaaa.... aku kelik....



.

jo said...

sharamli:
bagi la aku ko punya emel. ada masa aku buat.


pisey:
macam ada harapan je ni. haha..


pistachio:
bagi le emel lu ke gua. tengok lu suka tak gua buat.


hanie:
kalo muncul, lu cepat2 kelik ye...
plizz...


sebelas:
ala...lu pegi la tampal dekat belog lu..heh....


adzman:
ni ada yang kena pukul ni karang...


anon:
tq!! =)


kak tasik:
huaaa...terharu...makasih yaa!!