Wednesday, March 24, 2010

kepercayaan

gua rasalah kan. gua rasa...
kalau pencuci muka tu kalu sekali sekala kita bawak dia buat cuci ketiak, lama kelamaan ketiak pun bulih jadi putih melepak.


gua dah cuba.


lu orang bagaimana?


. (pinjam titik ye kak tasek)



notakakiberbulu: kepala gua bengong kena buat website ni. idea.......idea........

13 comments:

shakinah said...

heh,
teruk dah mereng kau ni jo.

racync said...

skang nih ketiak lu itam ke???

h a n i e said...

ape kronik benor kamu ni jo..

ashraf sahdan said...

lu tengok perangai sapa huduh? ha ha ha.

alhena said...

heh?

try tanya sabri.. dia jawab pe?

crazy_labelle said...

muke hitam sbb terbakar kne sinaran matahari... ketiak lu sunburn gak ke?

biasa ketiak hitam ni sbb cukur...
so pilih alt lain spt cabut n wax...

macha_sezs said...

nampak tak bertapa bersyukurnya menjadi aku?

mana kisah hitam hitam ni..

heh.


malas dah aku komen betapa tak senonohnye lu ni. haha~

sharamli said...

fair n luvly p0n b0leh kan?

pakcik said...

guna grinder je..

aloy_paradoks said...

nice,,, good idea.... eii itam...

Rembo said...

cuba lu gosok ketiak lu guna belakang tapak tangan sambil selawat dalam hati 3 kali.

jo said...

shax:
a'ah weh. dah tak dapat dibendung lagi.


racync:
tak la. putih.


hanie:
gua terkena penyakit la ni gua syak.


mael:
huduh-huduh ni la ramai orang sayang. ulppp!

jo said...

alhena:
sabri saya dia tokleh bercakap.
heh!


crazy labelle:
dok aih..gua punya ketiak ok lagi. masih tahap bulih diterima.


macha:
hehehe...tak mo la jadi lu.


sharamli:
yang tu lebih afdal rasanya.


pakcik:
ketiak lu boleh la..haha!


aloy:
mesti cuba tau!


rembo:
lu selalu ke buat gini?