Thursday, June 25, 2009

malang yang tidak berbau

letih betul badan gua 2-3 hari ni. rasa macam baru lepas lumba lari dengan watson nyambek dan gua yang menang. macam pergi-balik dari hong kong berjalan kaki. macam jogging 600 km dengan kelajuan 60 km/j. kemarin semasa beraksi lincah di gelanggang badminton, gua telah rebah jatuh ke bumi. gua bermain dengan penuh konsentrasi. gua agak, fairuz zizuan tengok kalu, terus dia nak mintak couple dengan gua. gua macam biasa la.. jual mahal. entah macam mana gua bulih jatuh pun gua tak pasti. gua rasakan ada satu kuasa jahat yang telah menolak gua. biasalah dunia. hasad dengki tak pernah padam.
hari ni gua jalan-jalan dengan lutut yang sakit ni. jalan-jalan dan gua terbeli kain untuk buat baju raya karang. semangat raya gua memang mengalahkan kanak-kanak. hutang puasa? peh! awal lagi gua dah ganti tahu. tapi tadi, tengah gua girang dapat baju baru, gua tak dapat nak mengawal gerak kaki gua yang sedang sakit itu lalu terjatuh masuk longkang. cilakak! nasib baik xde pakwe lalu. bulih jatuh saham weh.
notakakiberbulu: gua bukan apa. kesian la dekat member gua sorang ni (serabut namanya) sebab otak beliau dekat lutut gua. wahwahwahwah...







10 comments:

aloy_paradoks said...

lawan lari dengan Watson Nyambek.. mmg kompon la menang..

paiseh said...

banyak lagi peel budak2 ngan lu ni rupanya...

jo said...

aloy:
oh..patut sukan lumba lari dekat messia tak bulih pergi jauh. bakat2 terpendam semua menyorok dkt blog..

paiseh:
kalu lu kenal gua, gua mmg seorg gadis yang matang, lu tahu....

macha_sezs said...

quoting jo:

paiseh:
kalu lu kenal gua, gua mmg seorg gadis yang matang, lu tahu....



celah mana matang!!! hahahaha

jo said...

macha:
cilakak!
ni ape hal nak sibuk2 urusan aku dengan paiseh ni? lu budak2 senyap je, ok?

aloy_paradoks said...

try lumba lari dengan gua la jom..

sharip said...

wes..
otak serabut kat pale lutut ko?
bkn pale die kat pale ko ke?
perangai same jek..
hahaaah~~

jo said...

aloy:
gua xde hal...lu tu...dah bersedia belum?

sharip:
haha...kau tak persaan ke serabut kelihatan hilang arah dan tidak ketahuan??hahha...

sharip said...

wes..
yeke?awat weh?
masalah hati ke?
depa daa kapel lom?
hahaaha~~

jo said...

sharip:
serabut?
kapel?
huh! tak layak...haha!